Levering van producten en diensten
Wilt u dat wij uw bestelling bij u komen leveren? Onze ervaren chauffeurs bezorgen uw bestelling op uw gewenste locatie en kunnen ook bij u lossen. Let op, wij kunnen niet elke hoeveelheid leveren en wij komen ook niet door heel Nederland. Voor advies op maat vragen wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. Hieronder vindt u antwoord op een aantal veel gestelde vragen over bezorging.
Veel gestelde vragen
Vanaf welke hoeveelheid is levering mogelijk?
Als u een bestelling wilt laten leveren door Nijssen Fourages gaat het in regel minimaal om een bestelling van twee pallets of 4 ton (ongeveer 8 grote balen).
Vanwege transportkosten adviseren wij u om minimaal een enkele wagen af te nemen. Zo kunnen wij concurrerend leveren aan u. Neem contact met ons op voor meer informatie over de minimale bestelhoeveelheid voor bezorging.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd en gelost?
Wij komen met onze vrachtwagen op uw doorgegeven aflever locatie. Dit kan zijn met een combinatie, een enkele wagen of met de bakwagen. Lees hier meer over ons wagenpark. Onze ervaren chauffeurs kunnen naar wens ook de bestelling voor u lossen. Wij hebben een uitgebreid en divers wagen- en machinepark waardoor we op de meeste locaties uw bestelling kunnen leveren.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Zo snel mogelijk. Ons advies is om tijdig bij ons te bestellen, minimaal een week voordat u de producten van ons wil ontvangen. Doorgaans wordt uw bestelling binnen vijf werkdagen geleverd. Echter, wanneer er spoed bij is kunnen wij een snellere levering realiseren.
Wordt er ook in het weekend geleverd?
Het is niet gebruikelijk dat we in het weekend leveren. Maar we maken wel eens uitzonderingen. Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.
Levert Nijssen Fourages in heel Nederland?
Ja en nee. Het hangt af van de bestelling of het voor u en voor ons lonend is om de opdracht voor u uit te voeren. Wij denken altijd met u mee. Als wij denken dat een andere leverancier u beter van dienst kan zijn, omdat deze dichter bij u gevestigd is, dan zullen wij u dit adviseren.
Hoe hoog zijn de transportkosten?
De transportkosten hangen af van uw locatie. Neem contact met ons op over de transportprijzen.
Waar op letten bij levering?
Zorg dat uw locatie goed bereikbaar is voor onze chauffeur. Let bijvoorbeeld op deze zaken:
- Is het hek van het slot?
- Staan er geen auto’s of andere obstakels op de losplaats?
- Heeft de chauffeur duidelijke instructies ontvangen waar te lossen?
Ontvang ik documentatie van de chauffeur?
Ja, u ontvangt van de chauffeur een bewijs van afgifte. Bij het ophalen van de mest ontvangt u als bedrijfsmatige paardenhouders een VDM.
Wie levert mijn producten?
Wij leveren zelf de producten, maar we hebben ook externe transporteurs die bijvoorbeeld een vracht hooi of stro bij u leveren. We zorgen altijd voor een zo efficiënt mogelijke planning en transport. Zodat we u snel uw bestelling kunnen leveren en de kosten zo laag mogelijk blijven.
Word ik gebeld wanneer er geleverd wordt?
Ja, onze planner neemt een dag voor levering contact met u op. We houden hierbij rekening met u gewenste leverdatum en levermoment. We kunnen niet exact aangeven hoe laat we bij u leveren. Maar onze planner probeert u wel altijd een goede indicatie te geven in welk dagdeel u ons kunt verwachten.
Kan ik afrekenen bij de chauffeur?
Ja, u kunt eventueel contant (gepast) betalen bij de chauffeur. U ontvangt van ons schriftelijk de factuur.
Kunnen er spullen mee retour?
Geef tijdig aan als u spullen retour wil laten nemen. Zoals pallets of afgekeurde balen.
Vragen over levering?
Ons team helpt u graag met uw vragen over het leveren van uw producten. U kunt ons telefonisch of per email bereiken.
Bel: 0252 – 674 041
Mail: info@fourages.nl