Retour en service

Wat te doen bij retour of klacht?

Wij doen er alles aan om u mooie producten en top service te leveren. Maar soms kan het gebeuren dat de kwaliteit niet zo is als u van ons gewend bent. We werken met natuurproducten en het kan gebeuren dat er een baal van mindere kwaliteit wordt geleverd. Is uw partij niet van de kwaliteit die u van ons verwacht? Dan horen wij dit natuurlijk graag, samen komen we tot een oplossing.

Veel gestelde vragen

Ik heb slechte balen ontvangen, wat nu?

Het is erg vervelend als u een baal treft met bijvoorbeeld schimmel, donkere plekken of ongewenste verontreiniging. Door onze track-and-trace kunnen wij precies nagaan wat de oorsprong is geweest van uw product. Daarom horen we graag als u niet tevreden bent. Wij zorgen altijd voor een passende oplossing.

Wat gebeurt er met afgekeurde balen?

We nemen de ondeugdelijke balen retour bij een volgende levering.

Er is schade gemaakt op mijn terrein, wat nu?

Onze ervaren chauffeurs maken wel eens een foutje. Ook al gebeurt dit echt nauwelijks. Maar mocht u schade ondervinden op uw terrein door toedoen van ons? Neem dan contact met ons op.

Ik heb lege statiegeld pallets, hoe lever ik deze in?

Lege pallets kunt u bij een volgende levering meegeven aan onze chauffeur. Wilt u geen nieuwe bestelling plaatsen? Dan kunt u de pallets inleveren bij onze vestiging in Burgerveen of het door ons laten ophalen. Voor het ophalen van lege statiegeldpallets wordt dan €60,- in rekening gebracht.

Terug naar klantenservice


Vragen over onze service?

Ons team helpt u graag met uw vragen. U kunt ons telefonisch of per email bereiken.

Bel: 0252 – 674 041
Mail: info@fourages.nl

- Partners van Fourages -

dierenpark amersfoort
dierenpark amersfoort
dierenpark amersfoort
dierenpark amersfoort
dierenpark amersfoort